BusinessITScan®

Home A BusinessITScan®

Je gelooft echt dat je de juiste mensen in huis hebt om jullie ambitieuze doelen te kunnen bereiken.

Toch loop je tegen het volgende aan:

Je bent enthousiast over nieuwe technologieën en je wilt innovatief zijn om je concurrenten voor te blijven en je merkt in je gesprekken met je R&D afdeling dat zij er niet klaar voor zijn en denken dat het niet mogelijk is. Je hebt het idee dat je de kar alleen moet trekken.

Als je het zoveelste brandje hebt geblust voor een klant die niet tevreden is en niet snel genoeg aan zijn wensen wordt voldaan, weet je dat je stappen te zetten hebt in je organisatie en vraag je je af waarom je mensen dit zelf niet zien. Waarom je ze steeds weer uit moet leggen wat het belang is van tevreden klanten.

Je maakt je zorgen dat je continuïteit in gevaar komt. Je ziet dat je concurrenten je voorbij streven en elke keer dat je dat benadrukt hoor je je mensen ja zeggen maar vervolgens zie je ze iets anders doen en je snapt niet waarom dat zo is. Je weet dat je het duidelijk genoeg hebt uitgelegd, maar blijkbaar komt de boodschap niet over

Je wilt vooruit met je bedrijf, je ziet groeimogelijkheden maar elke keer merk je dat je medewerkers bezig zijn met het in stand houden van wat er nu is en niet lijken te begrijpen waarom groei belangrijk is, waar je naartoe wilt. Niet de stappen zetten die nodig zijn om echt verandering door te voeren.

Je wilt groeien en innoveren, maar iedereen is te druk met de dagelijkse operatie om dit echt van de grond te krijgen. Je vraagt je dagelijks af hoe je dit verandert omdat je bang bent dat de continuïteit van je bedrijf in gevaar komt.

Dagelijks zie, hoor en voel je het onderlinge gepraat in je organisatie. Hoe krijg je weer alle neuzen dezelfde kant op zodat ze samen verder gaan bouwen?

Inmiddels is dit al een tijdje hoe het gaat en je weet dat het tijd is voor verandering. Maar waar begin je en hoe pak je dat aan?

Om deze vragen te kunnen beantwoorden, wil je:

A

Inzicht in welke veranderingen je moet doorvoeren en welke thema’s daarbij relevant zijn. Zowel bedrijfsmatig als op het gebied van digitalisering.

A

Weten hoe verschillende lagen van je organisatie hier naar kijken en welke suggesties zij hebben

A

Een praatplaat die gebaseerd is op input uit verschillende lagen van je organisatie, zodat er direct draagvlak is voor te nemen stappen

A

Een manier om dit op korte termijn te realiseren.

Daar ga ik je bij helpen.

Met behulp van de BusinessITScan® haal je systematisch cruciale realtime informatie op van de sleutelfiguren uit je organisatie. Deze tool is direct in te zetten, waardoor geen urenlange interviews nodig zijn die pas na lange tijd verwerkt zijn in een rapport

 

Hiermee bereik je het volgende:

Een integrale praatplaat die voor veel meer inzicht zorgt in de knelpunten van de organisatie.

Verbetervoorstellen en automatisch gegenereerde adviezen die je direct kunt koppelen aan verantwoordelijken in de organisatie

Meer onderling contact over de relevante onderwerpen

Richting en prioritering in de noodzakelijke stappen.

Input voor een concrete en uitvoerbare strategie, gedragen door de sleutelfiguren in de organisatie.

Gratis Whitepaper

`Laat je medewerkers niet de rem maar het gaspedaal zijn`

Gaat het najagen van je zakelijke doelen minder snel dat je wilt?   De menselijke dynamiek in je organisatie speelt hierin een doorslaggevende rol. In deze whitepaper lees je waardoor je mensen de rem of juist het gaspedaal zijn en welke invloed jij hier als leider op hebt.

Je ontvangt ook mijn wekelijkse leiderschapstips en -inzichten. Je kunt je simpel weer afmelden (maar natuurlijk hoop ik dat je blijft ).

Uiteraard behandel ik jouw gegevens vertrouwelijk. Ik verwijs je hiervoor naar de Privacy Policy.