Qlaver4-Afbeelding-Nwe-website-httpDaar is ie dan…mijn volledig vernieuwde website. Nieuwe lay-out, nieuwe kleuren en foto’s, maar vooral nieuwe inhoud. Waarom deze vernieuwing? Om een goed beeld te blijven geven van wie ik ben als coach. Toen ik een aantal jaren geleden mijn coachopleiding afrondde, wilde ik iedereen helpen die ondersteuning kon gebruiken. Een mooi streven zou je zeggen, maar iets te veelomvattend en daardoor te vaag. En als iets vaag is, dan is het moeilijk aan anderen duidelijk te maken wat je te bieden hebt. Ik wilde concreter zijn, maar daarvoor was het nodig dat ik een keuze ging maken voor een bepaalde doelgroep, zo leerde ik van mijn eigen (ondernemers)coach. Als freelancer bij een landelijk project kreeg ik de kans de afgelopen jaren veel mensen te coachen. De onderwerpen die aan bod kwamen waren heel divers, van hulp bij afvallen of stoppen met roken, tot leren omgaan met een stugge baas of met de ziekte van je partner. Deze ervaring gaf mij inzicht in welke problematiek mij het meest aanspreekt en in mijn manier van coachen.

Het plaatje werd steeds duidelijker en daardoor concreter. Ik vind onderwerpen op het mentale en sociaal-emotionele vlak het interessantst en dan vooral in een werk gerelateerde situatie. Als coach (en als mens trouwens ook) ben ik nuchter, praktisch, optimistisch en oplossingsgericht.

Daarom coach ik ondernemers en leidinggevenden die niet meer de voldoening uit hun werk halen die ze er eerst wel uit haalden, om welke reden dan ook. Ik help hen helder te krijgen wat zij willen veranderen en deze verandering ook daadwerkelijk te realiseren. Het resultaat is dat zij weer genieten van wat ze doen en met plezier en vertrouwen de toekomst tegemoet zien.

 

Dat is wat ik via mijn nieuwe website wil laten zien.

Betekent dit dat ik andere mensen met vraagstukken op andere vlakken niet kan of wil helpen? Zeker niet! Uiteraard kan en wil ik hen ook helpen en dat zal ik ook zeker doen wanneer ze mijn hulp vragen. Mijn communicatie zal echter vooral gaan over de genoemde doelgroep en onderwerpen.

Ik ben erg benieuwd wat je van mijn website vindt en zou het geweldig vinden feedback te krijgen, in welke vorm dan ook. Want ik kan wel bedenken welke boodschap ik wil overbrengen, maar goede communicatie staat of valt met de manier waarop de ontvanger de boodschap interpreteert. Reacties zijn dus meer dan welkom, zodat ik mijn communicatie nog beter kan afstemmen op degenen die ik zo graag help wat meer rust in hun hoofd te vinden!